امروز شنبه 1 دی 1403
پارتیشن اداری اصفهان

در گذشته پارتیشن‌های اداری با ابعاد استاندارد تولید شده و تنوع زیادی نیز نداشتند، اما امروزه با توجه به نیاز جامعه، پارتیشن اداری در ابعاد متنوع و با متریال سفارشی ساخته و اجرا می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا شیوه ساخت پارتیشن اداری، نصب و خرید آن را بررسی کنیم؛ با ما همراه باشید.

ساخت پارتیشن اداری

پارتیشن‌های اداری بر اساس نوع عملکرد بر دو نوع ثابت و متحرک هستند. پارتیشن‌های متحرک حول محوری خاص یا ریل‌های زمینی و سقفی جابه‌جا شده و می‌توان آنها را مطابق با نیاز محل کار خود تنظیم کنید.برای مشاهده انواع پارتیشن‌ متحرک که می‌توانند به بهبود فضای اداری شما کمک کنند، به این صفحه مراجعه کنید. پارتیشن‌های ثابت، توسط پیچ و مهره به سقف و زمین متصل شده، و امکان جابه‌جایی آن‌ها وجود ندارد (البته در صورت نیاز می‌توانید آن را باز کرده و به فضای دیگری منتقل کنید). استفاده از پارتیشن اداری مزایای فراوانی دارد، برای مثال:

  • ایجاد فضای خصوصی برای کارمندان
  • کم شدن آلودگی صوتی و بالا رفتن راندمان کاری کارمندان
  • ایجاد فضا شخصی و راحت برای مراجعین بخش‌های گوناگون
  • امکان بخش‌بندی آسان
  • امکان فضاسازی متنوع
  • اقتصادی‌ترین روش برای بخش‌بندی فضای اداری
  • برقراری نظم در محیط اداری
  • امکان تغییر یا حذف بخش‌های گوناگون
  • زیبایی

اولین گام در ساخت پارتیشن اداری بخش‌بندی فضا است، البته اصلا جای نگرانی نیست، زیرا طراحی دفتر کار را می‌توانید به ما بسپارید. کارشناسان ما با در نظر گرفتن نیازهای شما و مطابق آنچه در نظر دارید، طراحی اولیه را انجام می‌دهند. ابتدا کمی با طراحی پارتیشن‌های اداری آشنا شویم.

استفاده از شیشه در پارتیشن‌بندی نه تنها به شیک‌تر و مدرن‌تر شدن فضای اداری کمک می‌کند، بلکه به دلیل شفافیت و عبور نور، موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی شده و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. اگر نگران آسیب‌پذیری شیشه در برابر شکستگی، خط و خش و ترک خوردگی هستید، به شما این اطمینان را می‌دهیم که در ساخت انواع پارتیشن از بالاترین کیفیت شیشه استفاده می‌شود که ضدضربه، ضد خش و ضد حریق هستند. پارتیشن شیشه‌ای تک جداره در انواع مات، شفاف و رنگی با ضخامت سفارشی مشتریان ساخته و اجرا می‌شود. در اجرای این نوع پارتیشن از قاب و ستون استفاده شده و پس از اجرا بالاترین حد استحکام و مقاومت را خواهد داشت.

  • شما همراهان گرامی برای استعلام قیمت شیشه نسوز و اطلاع از انواع آن می توانید با کارشناسان اصفهان سازه تماس بگیرید.

ساخت پارتیشن اداری

پارتیشن‌های دوجداره بهترین انتخاب برای اتاق کنفرانس و دفتر مدیریت هستند. این شیشه‌ها عبور صدا و انرژی را غیرممکن کرده و بهترین انتخاب برای اجرا در آموزشگاه‌ها و انواع ادارات و شرکت‌های خصوصی هستند. در ساخت این نوع پارتیشن امکان کار گذاشتن کرکره در فضای میان شیشه‌ها و ایجاد حریم خصوصی وجود دارد؛ همچنین می‌توان برای زیبا‌سازی محیط اداری کابل‌ها را از درون این فضا رد کرد. پارتیشن‌های دوجداره استحکام بسیار بالایی داشته و بسیار بادوام هستند، اما قیمت آنها به مراتب بالاتر از پارتیشن‌های تک‌جداره است. اگر فضای اداری شما استیجاری نیست، اجرای این نوع پارتیشن بهترین انتخاب است.

پارتیشن UPVC به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی عالی عمل می‌کند و برای جداسازی و بهینه‌سازی محیط‌های بزرگ و بدون دیوار مناسب است. درب و پنجره یو پی وی سی به دلیل عایق بودن صدا، برای اتاق‌های جلسات، مدیریت و سرور ایده‌آل بوده و با طراحی زیبا، مقاومت بالا در برابر رطوبت، خوردگی و آتش، نصب و جابجایی آسان و نیاز کم به نگهداری، یک انتخاب مناسب برای ایجاد محیطی آرام و کارآمد می‌باشند.

پارتیشن‌های فریم لس، قاب بسیار نازکی داشته و زیباتر و مدرن‌تر هستند، بهتر است اگر مساحت اداره شما کم است با استفاده از این نوع پارتیشن محیط را دلبازتر و بزرگتر کنید. پارتیشن‌های فریم دار نیز بر روی فریم سفارشی مشتریان ساخته شده و استحکام بالایی دارند. پس از انتخاب نوع پارتیشن، باید نوع شیشه را نیز انتخاب کنید، چند پیشنهاد برای شما داریم:

  • محیط اداری شما چقدر مساحت دارد؟ اگر مساحت فضای اداری شما کم است، با انتخاب شیشه‌های شفاف و استفاده از پارتیشن فریم لس فضای اداری را بهسازی کنید.
  • آیا فضای شما نورگیر است؟ اگر فضای شما به اندازه کافی نورگیر باشد دستتان در انتخاب پارتیشن بازتر خواهد بود.

نصب پارتیشن اداری

پس از طراحی و ساخت، نوبت به نصب پارتیشن می‌رسد. این مرحله یکی از مهم‌ترین مراحل است، زیرا کوچک‌ترین اشتباه در نصب می‌تواند زیبایی و امنیت محیط کار را تحت تاثیر قرار دهد. پارتیشن‌ها از هر نوع که باشند، باید به خوبی بر روی پایه‌ها یا فریم خود فیکس شده و به کف، دیوار و سقف پیچ شوند.

نصب پارتیشن اداری

خرید پارتیشن اداری اصفهان

اگر قصد پارتیشن‌بندی فضای اداری خود را دارید تنها کافیست با ما تماس بگیرید، مشاورین اصفهان سازه به تمامی سوالات شما پاسخ داده و شما را برای انتخاب بهترین پارتیشن اداری مناسب با محیط و نیاز شغلیتان راهنمایی خواهند کرد. مراحل خرید پارتیشن اداری اصفهان به شرح زیر است:

  • مشاوره تلفنی
  • بازدید کارشناسان از محل
  • طراحی پارتیشن بندی
  • اعمال تغییرات مورد نیاز مشتری
  • ساخت
  • نصب و تحویل نهایی پروژه
  • پشتیبانی

در زیر جدول قیمت حدودی پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره آورده شده است.

ابعاد

تک جداره

دو جداره

در این جدول قیمت تقریبی پارتیشن بدون در نظر گرفتن درب و فریم درج شده است. برای اطلاع دقیق از قیمت پارتیشن مورد نیازتان با ما تماس بگیرید.

طول: 30 سانتی متر

676.800 تومان

2.041.200 تومان

ارتفاع: 120 سانتی متر

طول: 100 سانتی متر

5.640.000 تومان

17.010.000 تومان

ارتفاع: 300 سانتی متر

طول: 500 سانتی متر

28.200.000 تومان

85.050.000 تومان

ارتفاع: 300 سانتی متر

 

سوالات پارتیشن اداری اصفهان

چه نوع پارتیشن‌هایی را می‌توانم از نمایندگی‌های اصفهان خریداری کنم؟

در اصفهان سازه می‌توانید انواع پارتیشن های اداری مانند پارتیشن‌های شیشه‌ای (تک‌جداره و دوجداره)، UPVC (عایق صوتی و حرارتی)، فریم لس (مدرن و مینیمالیستی) و فریم‌دار (مقاوم و با دوام) را سفارش دهید. برای جزئیات بیشتر و دریافت مشاوره برای انتخاب مناسب ترین پارتیشن با ما تماس بگیرید.

آیا نمایندگی‌های اصفهان برای انتخاب پارتیشن مشاوره تخصصی ارائه می‌دهند؟

بله، اصفهان سازه، نمایندگی‌ فروش انواع پارتیشن در اصفهان، برای انتخاب بهترین نوع پارتیشن بر اساس نیازهای شما مشاوره تخصصی ارائه می‌دهد تا مناسب ترین نوع پارتیشن را انتخاب کنید. برای دریافت مشاوره، با تیم متخصص اصفهان سازه تماس بگیرید.

چگونه می‌توانم از قیمت‌های دقیق پارتیشن‌های اداری مطلع شوم؟

برای اطلاع از قیمت‌پارتیشن اداری، با مشاوران اصفهان سازه تماس بگیرید. قیمت‌ها ممکن است بسته به اندازه و ویژگی‌های پارتیشن تغییر کنند.