امروز سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
آلاچیق شیشه ای اصفهان

امروزه با پیشرفت معماری، آلاچیق‌های مختلفی ساخته و عرضه می‌شوند. این آلاچیق‌ها در شکل‌های متفاوتی از جمله گرد، چند ضلعی، و چهارگوش ساخته می‌شوند. کاربرد آلاچیق در محیط‌های باز بسیار زیاد است. استفاده از این سازه در باغ رستوران‌ها، پارک‌ها، دانشگاه‌ها و سایر فضاهای عمومی و شخصی دیده می‌شود‌. اگر شما برای فضای مورد نظر خود نیاز به آلاچیق با کیفیت و زیبا دارید، باید بگوییم که یکی از محبوب‌ترین مدل‌های آلاچیق، آلاچیق شیشه‌ای است. شیشه استفاده شده برای ساخت آلاچیق سکوریت دوجداره یا شیشه لمینت است.

ویژگی‌های این شیشه‌ها این است که عایق صدا و حرارت هستند. این ویژگی‌های عالی این فرصت را به شما می‌دهد تا بتوانید از آلاچیق شیشه‌ای در چهار فصل سال استفاده کنید. ضخامت استاندارد شیشه‌های به کاربرده شده در آلاچیق ۱۰ میلی‌متر یا بیشتر از آن است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که شیشه‌های این نوع آلاچیق، رنگی نیز هستند و این ویژگی باعث زیباتر شدن ظاهر آن می‌شود. آلاچیق شیشه‌ای در اصفهان انواع مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

آلاچیق شیشه ای تاشو در اصفهان

یکی از جدیدترین آلاچیق‌های شیشه‌ای، آلاچیق شیشه‌ای تاشو است. این مدل از محبوبیت بالایی برخوردار است. در ساختار این مدل از آلاچیق شیشه‌ای، از شیشه لمینت یا سکوریت و فرم فلزی استفاده می‌کنند.. اگر شما اهل اصفهان هستید و قصد دارید که از آلاچیق شیشه‌ای در محیط‌هایی اعم از رستوران، حیاط خانه، باغ، ویلا و پشت بام خانه استفاده کنید، آلاچیق شیشه‌ای تاشو انتخاب مناسبی است. استفاده از آلاچیق شیشه‌ای تاشو یک نمای شیک به فضای مورد نظرتان می‌بخشد.

 این آلاچیق در برابر ضربه، فشار و حرارت مقاومت بالایی دارد و از تلف شدن انرژی جلوگیری می‌کند. ضخامت شیشه‌های به کاربرده شده در این نوع آلاچیق ۸ تا ۱۰ میلی‌متر است و امکان استفاده آن در ابعاد متفاوت وجود دارد. شیشه‌های این نوع آلاچیق به طور کشویی هستند و روی یک ریل باز و بسته می‌شوند. استفاده از این آلاچیق‌ها در فضا باعث می‌شود که افراد بتوانند به راحتی فضای بیرون آلاچیق را مشاهده کنند و از نما لذت ببرند.

آلاچیق شیشه ای تاشو در اصفهان

آلاچیق شیشه ای مدرن در اصفهان

آلاچیق شیشه‌ای مدرن یکی دیگر از بهترین آلاچیق‌های شیشه‌ای محسوب می‌شود. این نوع آلاچیق در اشکال مختلفی اعم از گرد، چند ضلعی، آکاردئونی، چهارگوش و از پیش ساخته وجود دارد. استفاده از آلاچیق مدرن در تمامی محیط‌های باز امکان پذیر است. وجود این نوع آلاچیق در فضا باعث زیبایی و شیک شدن محیط می‌شود. شیشه‌های به کاربرده شده در این نوع آلاچیق‌ها همانند سایر آلاچیق‌ها نشکن هستند.

 این شیشه‌ها در انوع برنز، دودی، مات و شفاف تولید می‌شوند‌. معمار با توجه به میزان نورگیری، محل قرار گیری آلاچیق و شکل آن یکی از این شیشه‌ها را بر روی آلاچیق به کار می‌برد. اگر ساکن اصفهان هستید و به دنبال یک درگاه خرید خوب برای خرید آلاچیق شیشه‌ای مدرن هستید، می‌توانید به منو خرید سایت اصفهان سازه مراجعه کنید.

آلاچیق شیشه ای مدرن در اصفهان

آلاچیق شیشه ای روف گاردن در اصفهان

آلاچیق شیشه‌ای روف گاردن در اصفهان از محبوبیت بالایی برخوردار است. استفاده از آلاچیق شیشه‌ای روف گارن باعث می‌شود که شما در محیط موردنظرتان یک فضای سبز و باغ مانند داشته باشید. این آلاچیق را می‌توان در محیط‌هایی مثل پشت بام یا حیاط خانه نصب کرد. این نوع آلاچیق از چیدمان بسیار زیبایی برخوردار است. گل و گیاهان زینتی و درختچه‌های کوچک در چیدمان این آلاچیق نقش دارند.

استفاده از آلاچیق روف گاردن فقط بر روی سطوح صاف ممکن است، زیرا این آلاچیق به دلیل وسایلی سنگینی که در خود دارد، وزن بالایی دارد. شیشه استفاده شده در این نوع آلاچیق سکوریت و لمینیت است. این شیشه از ورود صدا و حرارت جلوگیری می‌کند.

شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید و نوع و مساحت فضای مورد نظرتان یکی از این آلاچیق‌های شیشه‌ای را انتخاب کنید و با خرید و نصب آن به فضای مورد نظرتان زیبایی ببخشید. برای خرید آلاچیق شیشه‌ای در اصفهان، می‌توانید به اصفهان سازه مراجعه کنید. اصفهان سازه دارنده انواع آلاچیق‌های شیشه‌ای با قیمت مناسب است. قیمت آلاچیق به نوع، اندازه، چیدمان و موارد دیگری بستگی دارد. قیمت آلاچیق متغیر است و نمی‌توان یک قیمت ثابت برای آن بیان کرد. قیمت حدودی انواع آلاچیق‌های نام برده شده را در جدول زیر قرار داده‌ایم:

اسم

قیمت

آلاچیق شیشه‌‏ای تاشو

8 تا 12 میلیون

آلاچیق شیشه‏‌ای مدرن

8 تا 12 میلیون

آلاچیق شیشه‏‌ای روف گاردن

8 میلیون به بالا بسته به نوع چیدمان