امروز پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403
سقف کشسان اصفهان

سقف کشسان اصفهان تولید شده از بهترین برندهای ایرانی  در سایت ساز و کارعرضه می گردد. سقف کشسان نوعی سقف پیش ساخته از نوع pvc  و پلاستیک کشسان است.در سال های اخیر از این نوع پوشش سقف در بسیاری از کشورها مانند ایران به عنوان سقفی آماده و راهکاری سریع و در عین حال با صرفه در جهت زیباسازی محیط داخلی ساختمان ها استفاده می گردد. با بهره بردن از سقف کشسان اصفهان، شما به راحتی به فضای سقف دسترسی دارید و در صورت بروز مشکل مانند اختلال در قسمت لوله کشی های موجود در سقف، نیاز به خراب کردن سقف نیست. از مزایای سقف کشسان اصفهان می توان به مقاوم بودن درعین انعطاف پذیری مناسب اشاره کرد. در این سقف ها، یک سری ریل بر سقف اصلی سوار می شود تا سقف ثانویه به وسیله تعدادی گیره نگهدارنده بر آن قرار گیرد.

سقف کشسان اصفهان

قیمت سقف کشسان اصفهان 

قیمت سقف کشسان اصفهان  نسبت به برندهای خارجی مناسب تر است و این سقف ها به جز مزیت نصب آسان ، قیمت کمتری نسبت به کناف دارد. در حال حاضر با افزایش قیمت ساخت و ساز و مواد اولیه ساختمان سازی، تمایل معماران داخلی به سمتی است که با مواد ارزان در سریع ترین زمان ممکن بتوانند، دکوراسیون داخلی را  طرحی و اجرا نمایند. سهولت و راحتی نصب سقف کشسان و قابلیت ترمیم سقف کشسان اصفهان با حرارت موجب شده تا این مصالح ساختمانی به سقفی محبوب در بین مهندسان ایرانی تبدیل گردد. از لحاظ زیبایی، این سقف ها با نورپردازی های متنوع و مدرن می توانند جلوه ای متفاوت به فضا دهند. قیمت نصب سقف کشسان اصفهان علاوه بر مساحت فضا و دستمزد اجراکننده به کیفیت سقف کشسان نیز بستگی خواهد داشت. در سایت  مجموعه سازوکار می توانید از قیمت انواع سقف کشسان اصفهان مطلع شوید.

سقف کشسان اصفهان

نمایندگی سقف کشسان در اصفهان

نمایندگی سقف کشسان در اصفهان از برندهای مختلف وجود دارد. شرکت ساز و کاز نماینده برندهای معروف و محبوب سقف کشسان است. لیست محصولات و برندهای موجود در این شرکت در صفحه برندهای سایت وجود دارد.بیشترین استفاده از این پوشش کشسان در سقف منازل و آشپزخانه ها است ولی کاربرد سقف کشسان اصفهان تنها به این مورد محدود نشده  و می تواند به عنوان دیوارپوش نیز به کار رود. حتی سقف کشسان اصفهان می تواند در تزئینات داخلی و به جای تابلو یا آکواریوم در دیوار به کار رود. معمولا متریال اصلی و ماده تشکیل دهنده سقف کشسان از pvc و پلاستیک فشرده  است و به همین دلیل خاصیت شست و شو دارد. سقف کشسان اصفهان با نام های سقف باریسول اصفهان یا آسمان مجازی اصفهان نیز در بازار به فروش می رسد. جهت سفارش انواع سقف کشسان و کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت سقف کشسان اصفهان